برگزاری کارگاه های روانشناسی در مرکزبهداشت شهرستان سمنان  

برگزاری کارگاه های روانشناسی در مرکزبهداشت شهرستان سمنان  

برگزاری کارگاه های روانشناسی در مرکزبهداشت شهرستان سمنان  

کارگاه آموزش بازگویی روانشناختی تیم های مداخلات روانی اجتماعی و بدرفتاری درکودکان و حقوق آنان درمرکزبهداشت شهرستان سمنان برگزارشد.

این کارگاه توسط واحد سلامت روان مرکز بهداشت شهرستان سمنان  برای پرسنل آن مرکز(محیطی ) و پرسنل پیش بیمارستانی اورژانس 115  در تاریخ های  4 و 11 بهمن ماه برگزار گردید.مدرسین کارگاه خانم ها خیرخواهان(رواشناس مرکز فامیلی)، علی محمدی(روانشناس مرکز مطلبی) بودند.

 یکی از نکاتی که در این کارگاه مورد بحث قرار گرفت راهکارهای مدیریت استرس و پیشگیری از فرسودگی شغلی بود.

درضمن کارگاه بدرفتاری باکودکان و حقوق آنان درخانواده و اجتماع  جهت پرسنل محیطی و ستادی  نیز درهمان تاریخ توسط خانمها امیریان (روان شناس مرکزسراج )و شریعتی (روانشناس مرکز مهر )برگزار و درمورد انواع خشونتهای کلامی و روانی نسبت به کودک وراههای کاهشن آن آموزش داده شد.

 

  • کد خبر : 60814
لینک کوتاه خبر :
کلمات کلیدی
میثم نی چی
خبرنگار

میثم نی چی

تصاویر

0 نظر برای این مقاله وجود دارد

نظر دهید

متن درون تصویر امنیتی را وارد نمائید:

متن درون تصویر امنیتی را وارد نمائید *